Сьогодні, 9 жовтня, в Кропивницькому відбувся тренінг для піарників громадських огранізацій. У ньому взяли участь більше двох десятків представників місцевого громадснського суспільства. Організатором заходу виступила ГО “Територія успіху”, на запрошення якої в Кропивницький приїхала відома тренерка та експерт з брендингу і піару в сфері громадської діяльності Марина Говорухіна.
Головний запит аудиторії на початку заходу – як вибудовувати кумунікацію громадської організації, щоб про її справи та ініціативи дізнавалось якомога більше людей.
Але замість універсальних рішень і простих алгоритмів тренерка запропонувала значно більше. Знання і практичні вправи з брендингу, визначення портрету цільової аудиторії, типологізації потреб людей та ін.
Тренінг з PR, перший з шести запланованих навчальних заходів для громадських організацій міста і області, які найближчим часом будуть реалізовані ГО “Територія успіху” членом Всеукраїнської Мережі Хабів громадянського суспільства.
Марина Говорухіна – неймовірно креативна і досвідчена pr-консультант у громадському секторі. Автор ідеї та сценарист Проекту “PR-Театр”. Організатор та тренер Школи ефективних комунікацій для громадських організацій. авторка «Забороненої книги», директорка з комунікації Центру інформації про права людини. Працювала координатором майстер-класів міжнародного кінофестивалю “Молодість”, прес-секретарем міжнародного фестивалю Docudays.ua. PR-менеджером Української Гельсінської спілки з прав людини.
Навчалася в Школі маркетингу “Be First” (спеціалізація “PR-менеджер”) та інноваційному освітньому проекті “Growth in PR” (спеціалізація “PR-менеджер”). Опанувала курс із нових медіа від “Інтерньюз Україна”, навчалася у Міжнародній школі лідерства (Німеччина).